Logo

كامپيوتر

آموزش

املاك

اتومبيل

لوازم

خدمات

بازار كار

صنعت

ارتباطات

شخصی

دست دوم

هنر
rss Left
Shadow
New
left

ورود به سامانه (پنل کاربری)

   

جدیدترین اخبار سامانه ادلاین

 

راه اندازی شبکه تبلیغات کلیکی ادلاین

 

(نمایش تبلیغات بنری آگهی دهندگان در سایت های نمایش دهندگان)

 

 

جهت مشاهده جزییات بیشتر کلیک کنید

clock
  hr min sec  
شنبه, 11 مرداد 1393
No Image
No Image

میزان سرعت عمل ادلاین

عالی - 55.6%
مناسب - 29.6%
ضعیف - 14.8%

كل آرا: 54
اين نظرسنجي به پايان رسيده است on: 22 دسامبر 2013 - 00:00
No Image
No Image
No Image
No Image

آگهی های ویژه متنی

آگهی رایگان,تبلیغات اینترنتی,درج آگهی,بنر تبلیغاتی,ایمیل گروهی,آگهی ویژه,نیازمندیها ...
No Image

تبلیغات بنری 240*120


درج
No Image
 

راهنما

راهکار های تبلیغات اینترنتی ادلاین

 در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین، سرویسهای تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که در اینجا مختصرا به آن ها اشاره می گردد:

 

1. آگهی های عادی که به صورت نامحدود و رایگان در سایت درج می گردند.

آگهی های رايگان امكان نمايش در صفحه اول سايت را به صورت محدود داشته و دارای كليه امكانات از قبيل تصوير آگهی، کلمات کلیدی، توضیحات اولیه و تکمیلی، لینک به آدرس اینترنتی مورد نظر، امكان تماس با آگهی دهنده و ... می باشند.

 


2. آگهی های ویژه با قابلیت های متنوع و جدیدی همچون امکان افزودن گالری عکس، فیلم، نسل جدیدی از تبلیغات موثر و بروز را در اختیار آگهی دهندگان قرار می دهد. همچنین شما می توانید از طریق خرید ستاره بیشتر، آگهی خود را در اولویت نمایش قرار داده تا بیشتر از قبل دیده شوید. آگهی های ویژه در قبال پرداخت هزینه هایی ناچیز در جایگاه های مختلف (مطابق توضیحات زیر) در سایت به نمایش در می آیند:

 

·         آگهی های ویژه صفحه اول سامانه ادلاین: این گروه از آگهی ها در طول مدت نمایش، همواره در صفحه اول سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین و در بالاترین بخش، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرند و بالطبع به بهترین نحو ممکن و بالاترین رتبه در موتور های جستجو ایندکس می گردند.

 

·         آگهی های ویژه صفحه اول مجموعه مربوطه: این دسته از آگهی ها همواره در صدر آگهی های مجموعه اصلی مربوط به خود قرار گرفته و در نتیجه با گذشت زمان و پذیرش آگهی های جدید، از صفحه اول مجموعه مربوطه  خارج نمی گردند. برای مثال یک آگهی ویژه صفحه اول مجموعه آموزش، در طول مدت نمایش همواره در صفحه اول این مجموعه  در معرض بازدید قرار خواهد داشت.

 

·         آگهی های ویژه صفحه اول زیر مجموعه مربوطه: این دسته از آگهی ها همواره در صدر آگهی های مجموعه فرعی مربوط به خود قرار گرفته و در نتیجه با گذشت زمان و پذیرش آگهی های جدید، از صفحه اول زیر مجموعه مربوطه  خارج نمی گردند. برای مثال یک آگهی ویژه صفحه اول زیر مجموعه زبان، در طول مدت نمایش همواره در صفحه اول این زیر مجموعه در معرض بازدید قرار خواهد داشت.

 

·         آگهی های متنی ویژه: مزیت این گروه از آگهی ها این است که در جایگاه اختصاصی خود در سایدبار سمت راست، در کلیه صفحات سایت به نمایش در می آیند، بنابراین بازدید کنندگان در هر صفحه ای از سامانه ادلاین، شما را خواهند دید و قطعا در صدر نتایج موتور های جستجو قرار خواهید گرفت.

 

·         آگهی های عکس و متن ویژه : مزیت فوق العاده این گروه از آگهی ها این است که در جایگاه اختصاصی خود در بالای فوتر سایت، در کلیه صفحات سامانه ادلاین به نمایش در می آیند، بنابراین بازدید کنندگان در هر صفحه ای از سامانه ادلاین، آگهی شما را خواهند دید و قطعا در صدر نتایج موتور های جستجو قرار خواهید گرفت.

 

 


3. تبلیغات بنری:

 

·         شامل بنر های 60*468، بنر های 240*120 و بنر های 125*125 که هر سه مورد دارای قابلیت بی نظیر نمایش در کلیه صفحات سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین می باشند.

·         بنر ویژه 90*728 که در تمامی صفحات سامانه ادلاین به جز صفحه اول به نمایش در می آید.

 

·         بنر ویژه 180*560 که در کلیه صفحات سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین به نمایش در می آید.

با توجه به تنوع بنرها، پیشنهاد می کنیم جهت سفارش بنر ابتدا با ما مشورت کرده تا بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. در ضمن در صورت نیاز می توانید ساخت بنر خود را با هزینه ای مناسب به تیم طراحی ادلاین بسپارید.

 


4.سرویس پکیج های تبلیغاتی: سرویسی جامع و کامل برای کسانی که به دنبال تبلیغات اختصاصی با صرف کمترین هزینه می باشند. در این سرویس چند آیتم تبلیغاتی به طور همزمان در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین اجرا می گردد.

 

سرویس پکیج های تبلیغاتی دارای ویژگی ها و مزایای منحصربه فردی می باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می گردد :

  1. کاهش هزینه تمام شده 
  2. افزایش زمان تبلیغ بدون افزایش هزینه
  3. برخورداری همزمان از چند آیتم تبلیغاتی مانند بنر تبلیغاتی در سایز های مختلف، آگهی ویژه، ارسال خبرنامه و ...
  4. امکان انحصاری نمودن سرویس خریداری شده به گونه ای که سرویس مشابه به رقبای شما ارائه نشود
  5. برخورداری از خدمات مشاوره تیم پشتیبانی ادلاین
  6.  طراحی، اجرا، مدیریت و مانیتورینگ تبلیغات شما با تخفیف مناسب و فوق العاده

این سرویس ها مناسب شرکت ها، سازمان ها و اشخاصی می باشد که تمایل به حضور مداوم، موثر و گسترده در ادلاین دارند. در انتخاب نوع سرویس و پکیج مناسب فعالیت شما، تیم پشتیبانی ادلاین، اطلاعات و راهنمایی های لازم  را به شما ارائه خواهد کرد. کافی است با ما تماس بگیرید تا گفتگوی سازنده ای را جهت انتخاب سرویس و اخد بهترین تصمیم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که در سرویس پکیج های تبلیغاتی، فرصت و امکان لازم برای طراحی یک کمپین تبلیغاتی سفارشی در اختیار خواهید داشت.

 

کدام سرویس تبلیغاتی برای شما مناسب است؟

 

در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین،  شما با تنوع سرویس های تبلیغاتی مواجه می شوید، بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اخذ تصمیم صحیح و بهترین انتخاب با توجه به نوع کسب و کار خود، از خدمات مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید.



 

روش های کسب درآمد در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین

·         ارائه ایده های موثر در راستای بهبود خدمات و کارایی سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین

·         ارائه پیشنهاد و انتقاد سازنده

جهت ارسال ایده، پیشنهاد و انتقادات سازنده خود از صفحه پشتیبانی آنلاین استفاده کنید. مدیریت ادلاین بسته به جدید و عملیاتی بودن نظرات شما، به پاس قدردانی مشخصات کارت های هدیه با مبالغ متفاوتی را برای شما ارسال می کند که به وسیله آن می توانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و  از خدمات متنوع سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین استفاده کنید.

·         بازاریابی : شما می توانید به عنوان بازاریاب جهت اخذ آگهی از شرکت ها، سازمان ها، تجار و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی با سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین همکاری کرده و پورسانتی معادل 20 تا 50 درصد از هزینه تبلیغات اخذ شده را بسته به شرایط به عنوان حق الزحمه دریافت کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در ساعات اداری با شماره 09197618023 تماس بگیرید.


مزایای آگهی ویژه نسبت به آگهی های عادی (رایگان)

 

1. اعتمادبیشتر بازدیدکنندگان به آگهی (چرا که صاحب آگهی با اطمینان به خدماتی که ارائه می کند حاضر به پرداخت هزینه برای آگهی خود گردیده است)


2. نمایش بیشتر آگهی های ویژه در جایگاه های بهتر در صفحه اول و سایر صفحات سایت بر اساس مکانیسم طراحی شده


3. در اختیار داشتن قابلیت های نوین و متنوع تبلیغاتی همچون گالری عکس، فیلم و لینک بودن آگهی به صفحه اینترنتی مورد نظر شما جهت بهبود کیفیت آگهی، کسب بازدید کننده بیشتر و در نتیجه رونق کسب و کار شما


4.نمایش در گروه ها و زیر گروه های مربوطه


5. نمایش آگهی ویژه به صورت شکیل تر و در ابتدای صفحات مختلف، قبل از آگهی های عادی


6. نمایش در ابتدای نتایج جستجوی بازدیدکنندگان در سایت


7. با کمی دقت در انتخاب عنوان و تصاویر مناسب، جذب بازدید کننده واقعی به آگهی حتمی خواهد بود


8. به یاد داشته باشید بازدیدکنندگان به طور طبیعی برای به هدف رسیدن ابتدا آگهی های ویژه را بررسی خواهند کرد. و در صورت به نتیجه نرسیدن به سراغ آگهی های عادی خواهند رفت. باتوجه به تعداد زیاد آگهی های عادی احتمال دیده شدن هر آگهی عادی بسیار کمتر از آگهی ویژه می باشد.


9. آگهی های ویژه از نظرگاه موتورهای جستجو از اهمیت و ارزش بالاتری برخوردار هستند.

 

 

چگونه آگهی مناسبی داشته باشیم؟

 


جهت درج آگهی در ادلاین رعایت موارد زیر تاثیر فوق العاده ای در افزایش بازدید آگهی شما خواهد داشت :

1. عنوان آگهی شما کلیدی ترین عامل جهت جذب مخاطب خواهد بود. از انتخاب عناوین کلی و غیر مرتبط با متن آگهی خودداری نمایید. عنوان آگهی خود را به نحوی انتخاب کنید که برای بازدیدکنندگان جذابیت داشته و در عین حال کوتاه و مفید باشد.

2. انتخاب تصاویر مناسب، جذاب و مرتبط با موضوع آگهی عامل تعیین کننده ای برای جذب مخاطب خواهد بود. تصاویر مناسب ویترین کار و فعالیت شما خواهدبود. بنابراین سعی کنید برای آگهی خود، اعم از ویژه و رایگان، تصویر قرار دهید. برای انتخاب عکس از تصاویر کاملا مرتبط با آگهی استفاده کرده و از انتخاب تصاویر نامربوط به موضوع آگهی اجتناب کنید. این موضوع مورد توجه موتورهای جستجو خواهد بود.
توجه کنید که فرمت های قابل قبول برای آپلود تصویر،
jpgو pngبوده و حجم هر یک از تصاویر نباید بیشتر از 100 کیلوبایت باشد. به کیفیت و زیبایی تصویر آگهی خود نیز توجه کافی داشته باشید! به علاوه سعی کنید از قابلیت گالری عکس حتما استفاده کرده و چندین عکس برای آگهی خود قرار دهید.

3. سعی کنید برای متفاوت بودن آگهی تان، حتما از قابلیت افزودن فیلم به آگهی های خود بهره ببرید. توجه کنید که فرمت قابل قبول برای آپلودفیلم، 
flvبوده و حجم هر یک از فیلم ها نباید بیشتر از 1024 کیلوبایت (1 مگابایت) باشد.

4. در متن آگهی به طور دقیق فعالیت خود را معرفی نمایید و از کلی گویی پرهیز کنید. البته متن اصلی را زیاد طولانی نکنید و برای معرفی جزییات خدمات و یا کالاهای خود از قابلیت بی نظیر تب بندی توضیحات تکمیلی استفاده کنید.

 

حداکثر کلمات قابل درج در متن اصلی : لطفا توجه فرمایید که حداکثر کلمات قابل درج در کادر توضیحات کامل آگهی 500 عدد می باشد. در صورت طولانی بودن متن خود و یا نیاز به ارائه جزییات بیشتر در رابطه با کالا و یا خدمات خود، از 3 کادر توضیحات تکمیلی استفاده کنید. در غیر این صورت (چنانچه یک متن طولانی را در یک کادر قرار دهید) متن شما ناقص ارسال می گردد.


5. کلماتی که شما در عنوان آگهی، کلمات کلیدی، متن و توضیحات تکمیلی خود به کار می برید به وسیله موتور های جستجو (موتور جستجوی داخلی ادلاین، گوگل، یاهو و...) مورد استفاده قرار می گیرند. لذا سعی کنید از کلمات کاملا مرتبط با موضوع فعالیت خود استفاده کرده تا مخاطبان واقعی بتوانند آگهی شما را پیدا نمایند.

 

آموزش نحوه استفاده صحیح از قابلیت کلمات کلیدی : لطفا توجه نمایید که برای ثبت هر کلمه و یا عبارت کلیدی، بایستی یک بار دکمه افزودن کلید را فشرده و هر کلمه و یا عبارت کلیدی را صرفا در یک کادر بنویسید. بنابراین نیازی به کاما و یا خط تیره گذاشتن از جانب شما نیست و سیستم به صورت اتوماتیک کلمات هر کادر را از یکدیگر جدا می کند.

 

مثال : فرض کنید که برای آگهی خود قصد ثبت 3 کلید واژه فروش، زمین مسکونی، تهران را دارید. ابتدا 3 مرتبه دکمه افزودن کلید را زده و پس از آن در کادر اول فروش را بنویسید، در کادر دوم زمین مسکونی و در کادر سوم تهران.

 

پس در یک کادر کلمات کلیدی را پشت سر هم ننویسید. چنانچه قصد حذف هر یک از کلمات کلیدی را داشتید مربع مربوط به کادر آن کلید واژه را تیک زده و سپس دکمه حذف کلید را بزنید. توجه کنید که حداکثر 12 کلمه کلیدی می توانید به هر آگهی بیفزایید.


6. در انتخاب گروه و زیر گروه آگهی خود دقت کنید. درج آگهی در گروه های غیر مرتبط ،تنها، شانس دیده شدن آگهی شما را کاهش خواهد داد. بنابراین با کمی حوصله گروه و زیر گروه مناسب آگهی خود را انتخاب نمایید.

7. در قسمت متن آگهی سعی کنید مشخصات دقیق، کامل و قابل استفاده ای را از موضوع آگهی خود قرا داده و از کلی گویی و ابهام بپرهیزید تا فقط کسانی که واقعا خواهان محصول و یا خدمات شما هستند، با شما تماس بگیرند.

8. درج اطلاعات جانبی مانند نام، ایمیل، آدرس، آدرس اینترنتی، هزینه محصول و تلفن به اعتبار آگهی شما کمک می نماید. آگهی های فاقد نام و نشان کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

نکته مهم: برای افزودن لینک صفحه اینترنتی مورد نظر به آگهی خود، 2 کادر "نام سایت" و "آدرس اینترنتی" در زمان درج آگهی در اختیار شما می باشد. در کادر اول باید نام سایت مورد نظر را (فارسی و یا انگلیسی)، و در کادر دوم آدرس اینترنتی مورد نظر را وارد کنید. مثال:


نام سایت: سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین
آدرس اینترنتی:
http://www.adline.ir

 

 

جهت مشاهده راهنمای کامل درج آگهی و نحوه بالا بردن آگهی در موتور های جستجو اینجا کلیک کنید

 



 
نحوه و زمان تایید آگهی ها و فیش های واریزی چگونه است؟


تعهد ما به شما تائید آگهی ها و فیش های واریزی در کمتر از یک روز کاری می باشد. لیکن در ساعات اداری سعی ما بر این است تا این مهم در حداقل زمان ممکن (کمتر از 6 ساعت) و در ساعات غیر اداری و روز های تعطیل طی کمتر از 48 ساعت به انجام برسد. اگر آگهی شما بعد از 48 ساعت مورد تائید واقع نشد بعد از اطمینان از تطابق محتوای آگهی با قوانین سایت، با ما تماس بگیرید.

 

 

چگونه آگهی خود را در سایت مشاهده نماییم؟

آگهی های جدید ارسال شده یا ویرایش شده توسط کاربران به وسیله تیم مدیریت ادلاین مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته و در صورت تطابق محتوای آگهی با قوانین سایت تائید می گردد. پس از تائید آگهی، شما می توانید آگهی خود را در گروه مربوطه و همچنین در جایگاه های ویژه در نظر گرفته شده در سایت مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی دکمه " مشاهده آگهی در سایت " موجود در ستون ویرایش در صفحه مدیریت آگهی های پنل کاربریتان، صفحه مربوط به آگهی مورد نظر را مشاهده کنید. 

چرا نباید آگهی تکراری سفارش دهیم؟

تکرار یک آگهی در گروه های مشابه یا غیرمرتبط نه تنها موجب عدم تائید آگهی های شما می گردد، بلکه به فرض تائید آنها، این موضوع از نظر موتورهای جستجو تقلب محسوب شده و به صورت خودکار از موتورهای جستجو حذف می گردند.

 

برای تماس با صاحبان آگهی چه باید کرد؟

توجه داشته باشید سامانه ادلاین تنها نمایش دهنده آگهی ها می باشد و در خصوص محتوای آگهی ها نمی تواند به شما کمکی نماید، بنابراین برای تماس با صاحبان آگهی، لازم است از شماره های تلفن یا ایمیل درج شده در متن آگهی ها استفاده نمایید و یا در صورت فعال بودن صندوق ارسال پیام، برای صاحب آگهی پیام ارسال نمایید. در تماس با صاحبان آگهی پیشنهاد می شود موارد زیر را رعایت کنید:


1- ترجیحا در ساعات اداری و کاری تماس تلفنی بگیرید، مگر در مواردی که به طور مشخص در متن آگهی به ساعات خاصی اشاره شده باشد.


2- قبل از کسب اطمینان و اعتماد کافی، از واریز یا ارسال هرگونه وجهی خودداری نمایید.


3- همواره توجه داشته باشید اخذ هرگونه وجهی تحت عناوینی چون استخدام، آموزش به شرط استخدام و موارد مشابه خلاف قوانین کشور می باشد. در صورت مواجه شدن با مواردی از این دست پیشنهاد می شود با مراجع ذی صلاح تماس بگیرید. توجه داشته باشید آگهی های این چنینی در ادلاین تائید نمی شوند لیکن ممکن است در تماس شما با صاحبان آگهی درخواست های این چنینی مطرح شود
.

 

 

 

نحوه بازیابی نام کاربری و یا گذرواژه در صورت فراموشی:

 

در صورت فراموش کردن نام کاربری و یا گذرواژه خود در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین، با استفاده از لینک های بازیابی نام کاربری و یا بازیابی گذرواژه که در باکس ورود به سامانه در صفحه اول سامانه ادلاین، قرار گرفته می توانید نسبت به بازیابی نام کاربری و یا گذرواژه خود اقدام نمایید.

 

نحوه تغییر گذرواژه، نام و نشانی پست الکترونیکی شما در سامانه ادلاین:

پس از ورود به پنل کاربری خود از طریق منو "صفحه من" با کلیک بر روی لینک "ویرایش مشخصات" می توانید نسبت به تغییر گذرواژه، نام و نشانی پست الکترونیکی خود در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین اقدام کنید.

 

 

چگونگی ویرایش ، بروز رسانی ، تمدید و برچسب گزاری آگهی های شما در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین:


ویرایش : با استفاده از کنترل پنل کاربری بر روی " مدیریت آگهی ها " کلیک کنید. هم اکنون با کلیک بر روی دکمه " ویرایش آگهی یا ویژه کردن آگهی " در ستون ویرایش و یا عنوان هر یک از آگهی های خود می توانید در صفحه باز شده آن ها را ویرایش کرده و دوباره ارسال کنید.

 

چند نکته مهم در رابطه با ویرایش آگهی :

 

 

1. پس از ویرایش، آگهی شما از حالت نمایش در سایت خارج شده و نیازمند تایید مجدد می گردد.

 

2. ویرایش آگهی های تایید شده غیر رایگان، باعث لغو پرداخت شما می گردد. بنابراین قبل از ارسال اولیه آگهی های هزینه دار از تکمیل و بی نقص بودن آن ها و انتخاب صحیح موارد مورد نیاز خود اطمینان حاصل کرده و سپس آگهی خود را ارسال کنید.

البته تا قبل از تایید آگهی هزینه دار، در صورن ویرایش و تغییر هزینه های آگهی، تنها هزینه مربوط به آخرین ویرایش از حساب شما کسر شده و مبالغ کسر شده قبل از آن به صورت اتوماتیک به حساب کاربریتان برگشت می خورد.

همچنین آگهی های رایگان در صورتی که به واسطه ویرایش انجام شده مشمول هزینه گردند، تایید آن ها منوط به پرداخت هزینه وارده می باشد. برای این منظور پس از ارسال آگهی وارد صفحه " پرداخت هزینه ها " شده و هزینه آگهی های پرداخت نشده خود را بپردازید.

 

 

تمدید : با استفاده از کنترل پنل کاربری بر روی " مدیریت آگهی ها " کلیک کنید. در صفحه باز شده با کلیک بر روی دکمه " تمدید رایگان " موجود در ستون عملیات ، آگهی خود را تمدید کنید. ( دکمه تمدید رایگان صرفا در زمانی که مدت نمایش آگهی به اتمام رسیده باشد ، نمایش داده می شود. به علاوه در صورتی که آگهی شما ویژه - هزینه دار - بوده و قصد تمدید به صورت آگهی ویژه را دارید برای تمدید از دکمه تمدید رایگان استفاده نکنید و برای تمدید به صورت ویژه ، با استفاده از دکمه ویرایش ابتدا موارد ویژه مورد نیاز خود را تعیین و سپس پرداخت را انجام دهید. ) شما می توانید به دفعات نامحدود آگهی های خود را ویرایش و یا تمدید کنید.

 

 

بروزرسانی : با استفاده از کنترل پنل کاربری بر روی " مدیریت آگهی ها " کلیک کنید. در صفحه باز شده با کلیک بر روی دکمه " بروزرسانی " موجود در ستون عملیات ، آگهی خود را به روز کنید. ( دکمه بروزرسانی هر 24 ساعت یک مرتبه به صورت خودکار فعال می شود و شما می توانید هر روز با مراجعه به پنل آگهی های خود آگهی های مورد نظرتان را به روز نمایید تا به صدر آگهی های دیگر گروه و زیر گروه شان بروند. )

 

 

برچسب گزاری : در سامانه تبلیغات اینترنتی ادلاین، کلیه آگهی هایی که مهلت نمایش آن ها پایان یافته و توسط آگهی دهنده تمدید نمی شوند، آرشیو می گردند. البته همواره در بخش مدیریت آگهی ها در دسترس آگهی دهنده خواهند بود تا در هر زمان در آینده امکان تمدید و یا ویرایش آن ها وجود داشته باشد.

به طور پیش فرض هر آگهی که منقضی می شود، برچسب اتمام نمایش بر روی آن درج می گردد تا چنانچه جستجوگر و یا بازدید کننده ای، آگهی آرشیو شده شما را پیدا کرد متوجه آخرین وضعیت آن گردد. اما شما آگهی دهنده گرامی می توانید مشخص کنید که پس از اتمام مهلت نمایش آگهی و در صورت عدم تمدید چه برچسبی بر آگهی شما بخورد.

برای این منظور می توانید وارد مدیریت آگهی ها شده و از قسمت وضعیت که در مقابل هر آگهی شما وجود دارد، مشخص کنید که کدام یک از برچسب های اتمام زمان نمایش، فروخته شده، انصرافی، عدم نمایش و ... پس از منقضی شدن آگهی تان بر روی آگهی آرشیو شده شما در سایت قرار گیرد.

 

حذف آگهی : در صورتی که به هر علت قصد حذف کامل آگهی خود از آرشیو ادلاین و نتایج جستجوی گوگل را داشتید می توانید به پشتیبانی تیکت ارسال نمایید.

Special ADS ADS

تبلیغات بنری 125*125

Special ADS

تبلیغات بنری 125*125

Special ADS

تبلیغات بنری 125*125

Special ADS

تبلیغات بنری 125*125

Special ADS
New
left
 
No Image

آگهی های عکس و متن ویژه

No Image
No Image No Image No Image
 
No Image
حامی ادلاین (بستن پنجره)